Tarkan Volkswagen Arena’da Sibel Can ve Ata Demirer ile Unutulmaz Bir Gece Yaşadı
Seneler sonra İstanbul’da başlayan konser maratonuna devam eden Tarkan, hayranlarıyla buluşmaya devam etti. Türkiye’nin megastarı, konser serisinin altıncı gecesinde Volkswagen Arena’da yine unutulmaz anlar yaşattı. Geçen hafta komedyen Cem Yılmaz ile sahnede “Kuzu Kuzu” şarkısını seslendiren Tarkan, bir önceki akşam da hayranlarına yeni bir sürpriz yaptı. Melike Şahin, Tolga Sarıtaş, Zeynep Mayruk ve Pınar Deniz gibi isimlerin katıldığı konser gecesinde Tarkan, bu kez meslektaşı Sibel Can ve komedyen Ata Demirer’i sahnesine konuk etti. Tarkan, sahnede Sibel Can’a daha önce verdiğini söylediği “Çakmak Çakmak” adlı şarkısını kendi de seslendirmek istediğini belirterek, “Benden de dinlemek ister misiniz?” dedi. Bu sözler üzerine Sibel Can sahneye çıkarak Tarkan ile birlikte “Çakmak Çakmak” şarkısını seslendirdi; ikilinin performansı izleyicilerden büyük beğeni topladı.

“LOCADA OTURMAKLA OLMAZ”
Sibel Can sahnede bulunurken Tarkan bir anons daha yaparak, “Çok sevdiğimiz bir sanatçı dostumuz daha var. Locada oturmakla olmaz, gel buraya bekliyorum sevgili Ata Demirer” dedi ve Ata Demirer’i davet etti. Tarkan, Sibel Can ve Ata Demirer birlikte “Gül Döktüm Yollarına” şarkısını seslendirdi.

Ata Demirer de müziğin ritmine kapılarak dans figürleriyle sahneye eşlik etti. Ardından üçlü, Tarkan’ın “Ahde Vefa” albümünde yer alan “Zeytin Gözlüm” ve “Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine” şarkılarını da seslendirdi.

Üçlünün enerjisi ve performansı sosyal medyada gündem oldu.

AJDA PEKKAN’I KONUK EDECEK
Öte yandan Tarkan’ın bir sonraki konserinde bu kez Süperstar lakaplı Ajda Pekkan’ı konuk edeceği belirtildi. Snob Magazin’in haberine göre; Tarkan ve Ajda Pekkan aynı sahnede buluşacak ve birlikte “Yakar Geçerim”, “Şıkıdım” ile “Kimler Geldi Kimler Geçti” gibi şarkıları seslendirecekler.

