Aziz Yıldırım Dönemi Başlıyor: Oğuz Çetin Futbolu Yönetecek, Aykut Kocaman ve Yardımcıları Resmi Olarak Göreve Geliyor
Aziz Yıldırım yeniden başkan oldu; Fenerbahçe özkaynaklarına geri dönüyor. Öncelikli hedef olarak Süper Lig şampiyonluğunu belirleyen sarı-lacivertlilerde Oğuz Çetin, futbolu yönetecek isim olacak.

2019 ve 2024 yılları arasında Türkiye Gelişim Direktörlüğü görevini üstlenen Çetin, Yıldırım’ın başkan seçilmesinin ardından teklifi tereddütsüz kabul etti. 63 yaşındaki futbol adamı, kulübün lider kazanmış olduğunu ve her şeyin hazır olduğunu belirterek, “Bundan sonraki süreçte Fenerbahçe her alanda birlik ve beraberlik içinde özlenen şampiyonluklara uzanacaktır. Başkanımız çok değerli biri. Ben hizmet edeceğim” dedi.
“Aykut Hoca Varsa Varım”
Aykut Kocaman hasreti de sona erdi. Fenerbahçe’de üç ayrı dönemde görev yapan Kocaman, Ali Koç’un 2018’de seçilmesinin ardından ekibine yapılan veri hırsızlığı iması nedeniyle görevinden ayrılmıştı. Sarı-lacivertlilerin başında 1 lig şampiyonluğu, 3 Türkiye Kupası ve 1 Süper Kupa zaferi yaşayan deneyimli teknik direktör, 2021’deki Başakşehir sürecinden bu yana takım çalıştırmıyordu.
Yarın yapılması beklenen mazbata töreninde Oğuz Çetin ve Aykut Kocaman resmen açıklanacak. Bu süreçte, Kocaman’la çalışma isteğini ifade eden Volkan Demirel de teknik ekibe katılacak. Kocaman’ın bir diğer yardımcısı ise eski futbolcu Dirk Kuyt olacak.

