Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bakan Işıkhan’a ‘SGK’ sorusu: Kaçı AKP’den kaldı?

Mehmet Akif Cenkci’den Bakan Vedat Işıkhan’a: Belediyelerin SGK Borcu ve

Mehmet Akif Cenkci’den Bakan Vedat Işıkhan’a: Belediyelerin SGK Borcu ve Emekli Maaşı Talebi Üzerine Sorular

Sosyal Güvenlik Uzmanı ve Halktv.com.tr yazarı Mehmet Akif Cenkci, CHP’li milletvekillerinin Meclis’te sürdürdükleri, “en düşük emekli maaşının 39 bin TL’ye çıkarılması” talebine ilişkin nöbet eylemine, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan‘ın “şov” ve “popülizm” nitelemesi yönelttiği eleştirilere sosyal medya üzerinden tepki gösterdi.

Mehmet Akif Cenkci’den Bakan Vedat Işıkhan’a: Belediyelerin SGK Borcu ve Emekli Maaşı Talebi Üzerine Sorular

Cenkci, Bakan Işıkhan’ın videolu açıklamasını paylaşarak, “Muhalefet milletvekilleri Meclis’te emeklinin sesi olmaya çalışınca ‘şov’ diyorsunuz. Peki siz ne yapıyorsunuz?” sorusunu yöneltti.

Paylaşımında Cenkci, milyonlarca vatandaşın SGK’ya ve vergi dairelerine olan borçlarına dikkat çekti ve Bakan Işıkhan’ın CHP’li belediyelere yönelik “SGK borçlarınızı ödeyin” çağrısına tepki gösterdi. Cenkci, “Neden adil bir borç yapılandırma düzenlemesi çıkarıp hem tahsilatı artırmıyor, hem nefes aldırmıyorsunuz? Yoksa belediyelerin SGK borcunu bahane edip popülist siyasetinizi ayakta tutmaya mı çalışıyorsunuz?” sorularını paylaştı.

Ayrıca Cenkci, Bakan Işıkhan’a şu somut soruyu yöneltti: “Bugün konuştuğunuz belediye SGK borçlarının kaçı önceki dönem olan Ak Parti’den devredildi?”

Cenkci’nin paylaşımının metni habere uygun bülten üslubuyla şu şekilde aktarıldı:

“Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan ‘şov’ diyor, ‘popülizm’ diyor…

Ama Türkiye’de milyonlarca emekli açlık sınırının altında yaşamaya çalışıyor.

Emeklinin pazarda filesi boş, evde tenceresi boş!

Muhalefet milletvekilleri Meclis’te emeklinin sesi olmaya çalışınca ‘şov’ diyorsunuz.

Peki siz ne yapıyorsunuz?

Milyonlarca esnaf, vatandaş bu ağır ekonomik buhranda SGK’ya, Vergi dairesine borçlu…

Belediyelerin de kamuya borcu var.

Neden adil bir borç yapılandırma düzenlemesi çıkarıp hem tahsilatı artırmıyor, hem nefes aldırmıyorsunuz?

Yoksa belediyelerin SGK borcunu bahane edip popülist siyasetinizi ayakta tutmaya mı çalışıyorsunuz?

Bir de şu gerçeği rakam rakam açıklayın:

Bugün konuştuğunuz belediye SGK borçlarının kaçı önceki dönem olan Ak Parti’den devredildi?

İktidar belediyeleri döneminde borç neydi, el değişince ne oldu?

Emekliyi sosyal atık gören akıl şunu bilsin:

Emekli, ilk seçimde sandıkta sizi siyasetten öyle bir söküp atacak ki geri dönüşüme bile giremeyeceksiniz!”

Haberde Cenkci’nin Bakan Işıkhan’a yönelttiği sorular ve vurguladığı konular olduğu gibi aktarılmış, haber bülteni formatına uygun, akıcı ve detay odaklı bir üslupla sunulmuştur.