Mardin 1969 Spor Başkanı Rıdvan Aşar’dan Basın Toplantısı
TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Mardin 1969 Spor Başkanı Rıdvan Aşar, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte kentteki yerel ve ulusal basın mensuplarıyla bir araya geldi. Geçen yıl 3. Lig’de ‘Kenetlen Mardin’ sloganıyla şampiyon olduklarını belirten Aşar, ‘Sezon başında, ezilmeyecek ve ayakta durabilecek bir takım kurma sözü vermiştik ve bu sözü tuttuk. Birçok eleştiri geliyor. Oluşturulan kadronun eleştirilmesine rağmen, doğru yolda olduğumuza inanıyoruz. Kendi yolumuza devam ediyoruz. Bu kadroyla daha önce 3. Lig’e ve sonra 2. Lig’e çıktık. Bizler bu sene ‘neden olmasın’ diyoruz. Seneye de 1. Lig’e çıkacağız’ diyoruz ifadelerini kullandı.
Taraftarlara ‘Sakin Olun’ Çağrısı
Taraftarlara çağrıda bulunan Aşar, sezonun henüz başında olduklarını ve olası puan kayıpları ya da yenilgilerin normal olduğunu vurguladı. Bir aksilikte hemen takımı eleştirmek yerine yapılan çabayı, masrafı ve alın terini görmelerini isteyen Aşar, herkesi daha sakin olmaya ve duruma olumlu bir yönden bakmaya davet etti.

