Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Fenerbahçe’den Vedası: Kulüple Yollar Ayrıldı

Bu haberin fotoğrafı yok

Sertaç Komsuoğlu’ndan veda

Fenerbahçe yöneticiliği görevini Ali Koç’un seçimi kaybetmesi sonucu sonlandıran Sertaç Komsuoğlu, Cumhurbaşkanlığı Kupası öncesinde bir veda mesajı paylaştı. Tribünden gelip gençliğinde parkelerde forma giymiş bir basketbolcu olarak Fenerbahçe Beko’nun sorumluluğunu üstlenmenin gururunu yaşadığını belirtti.

Komsuoğlu, toplamda yedi yıllık yöneticilik görevimin sona erdiğini ancak bu yolculuğun kendisine ömür boyu yetecek kadar hatıra, gurur ve sevgi dolu izler bıraktığını ifade etti.

Geçtiğimiz sezon Türkiye Kupası, Türkiye Ligi ve EuroLeague şampiyonluk kupalarıyla taçlandırıldığını hatırlatan Komsuoğlu, Fenerbahçe Beko’nun başında bulunduğu dört yıl süresince bir EuroLeague şampiyonluğu, üç Basketbol Süper Ligi şampiyonluğu ve iki Türkiye Kupası şampiyonluğu yaşadıklarını, ayrıca ikinci takım Fenerbahçe Koleji’nin TB2L şampiyonu olarak TBL’ye çıktığını aktardı.

Komsuoğlu, takımın her alanda zirveye taşınmasında en büyük ödüllerinden birinin salonları, deplasmanları ve caddeleri dolduran taraftarların sevgisi olduğunu vurguladı. Taraftarların desteği, inancı ve coşkusunun zaferlerin anlam kazanmasında belirleyici olduğunu belirtti.

Çubukluyu zirveye taşımak için çıktıkları yolda taraftarlarla beraber yürümekten büyük onur duyduğunu dile getiren Komsuoğlu, bugün artık yönetici olmasa da Fenerbahçeliliğinin aynı aşkla devam edeceğini söyledi. Her zaman tribünde, taraftarların yanında, kol kola ve omuz omuza olacağını belirterek tüm destek için teşekkür etti.

Teşekkür mesajı: “Her şey için teşekkürler Fenerbahçe Ailem..”