Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Erdoğan’dan partisine net mesaj: ‘Yorulan varsa kenara gelsin dinlensin’

AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı Sakarya’da Gerçekleşti AKP’li

AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı Sakarya’da Gerçekleşti

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında Sakarya’da konuştu. Partililerine seslenen Erdoğan, “Yorulan varsa kenara gelsin dinlesin yoksa meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak vaktimiz yok. Sokakları boş bırakmayız” dedi.

Erdoğan, iktidarın vatandaş için bir derman kapısı olduğunu vurgulayarak, vatandaşların dertlerine çare bulacaklarını ve tüm imkanları zorlayacaklarını belirtti.

“Kendimizi Hesaba Çektik”

“KENDİMİZİ HESABA ÇEKTİK” sözleriyle konuşmasına devam eden Erdoğan, siyaset süreçleri ve parti tarihine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. 25 yıllık süreçte ilkelerden taviz verilmediğini, farklı düşüncelere kapıların kapatılmadığını ve partinin ufkunu genişletme çabalarının sürdüğünü aktardı. AK Parti’nin kadrolarına yeni sayfalar ve karakterler eklemekten geri durmadığını, geleceğe dönük hedeflerin elden geçirilip partinin önümüzdeki dönem hedefleri oluşturulurken bu hususların göz önünde bulundurulacağını söyledi. Organizasyonun başarılı geçmesini sağlayan Genel Sekreterlik ve Medya Başkanlığını tebrik ederek toplantının hayırlar getirmesini diledi.

“İnanıyorum ki Millet Sizden Razı…”

Erdoğan, 25 yıl önce millete hizmet için yola çıkıldığını, bunun çıkar birliği değil kader birliği olduğunu belirtti. Her aşılan engelden sonra yeni ufuklar ve hedefler belirlendiğini, önlerine çıkan bariyerlerin tek tek aşılarak bugünlere gelindiğini ifade etti. Milletin kadroya gönlünü verdiğini, bu kadroyla büyük başarı hikâyeleri yazıldığını söyledi. Çeyrek asırlık yolculukta partililerle birlikte olmaktan ve en çetin mücadelelere birlikte girmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Kendisi partinin neferi ve Genel Başkanı olmaktan gurur duyduğunu belirterek, partililerden razı olduğunu, milletin de onlardan razı olacağına inandığını ve daha nice seneler yürümeye devam edeceklerini ifade etti.

“Ümmetin Vebali Üzerimizdedir”

Rabbim’in millete hizmet etmeyi nasip ettiğini söyleyen Erdoğan, 25 yılda sınırların aşıldığını ve kendilerinden umut bekleyenlerin bulunduğunu vurguladı. Daha önce gidilmeyen ilçelere ve beldelere gidildiğini; Türkiye’yi defalarca baştan başa dolaştıklarını; sadece Türkiye değil, birçok bölgeyi ziyaret ettiklerini aktardı. En sıkıntılı zamanlarda Somalili kardeşleri yalnız bırakmadıklarını, Arakan’daki felaketi dünyaya duyurduklarını, Pakistan’ın sel felaketinde ve Gazze’deki soykırımın duyurulmasında destek olduklarını belirtti.

Dış politikada Türkiye’yi dünyaya açtıklarını, yıllarca yok sayılmış kardeş coğrafyalarla kucaklaştıklarını, nerede haksızlık varsa orada olduklarını ve Türklerin bulunduğu her yerde çaba gösterdiklerini söyledi. Türkiye’nin büyüklüğüne paralel olarak AK Parti’nin de mensuplarından büyük olduğunu, AK Parti kadroları olarak 86 milyonun ve ümmetin umudu olduklarını ifade etti. Gazze, Şam, Halep, Bağdat ve Basra gibi yerlere umut verdiklerini; gönül coğrafyasında dualar alan bir hareket olduklarını vurgulayarak, ümmetin vebalinin üzerlerinde olduğunu belirtti.

“Yapmanız Gereken Davanıza Sahip Çıkmak”

Gazze’de yaşananlara değinen Erdoğan, bir soykırım iddiasıyla, annesinin emzirdiği bebeğin hedef alınarak öldürüldüğünü, park ve bahçelerde binlerce çocuğun şehit edildiğini söyledi. Bu yapılanların hesabının sorulacağını ve bu soykırımın hesabını partinin kadrolarının soracağını belirtti. Kardeşlerine yükün ağır olduğunu ancak bu yükün bilerek altına girildiğini hatırlattı. Yapılan ve yapılacak her adımda şehitlerin hatırlanmasını istedi; Kur’an okurken şehit olan Recep’in, Aybüke Yalçın ve Eren Bülbül’ün anısının canlı tutulmasını, 15 Temmuz şehitlerinin unutulmamasını söyledi. Bu kadroların hatıralara sahip çıktığını ve sahip çıkmaya devam edeceğini vurguladı. Yapılması gerekenin davaya sahip çıkmak olduğunu aktardı.

“Boşa Harcayacak Vaktimiz Yok”

Erdoğan sözlerini tekrar hatırlatarak, yorulan varsa kenara çekilip dinlenmesi gerektiğini, aksi hâlde meydanın hakkının verilmesi gerektiğini söyledi: “Boşa harcayacak vaktimiz yok. Sokakları boş bırakmayız.” Medya ve sosyal medyanın önemine dikkat çekti ancak hareketlerinin muhabbet üzerine kurulu olduğunu belirtti. Teşkilatın her an vatandaşla hemhal olacağını, gelmeyeni arayıp bulacaklarını, oturup konuşacaklarını ve eleştirilere kulak vereceklerini ifade etti. Kibirden uzak durup tevazuyu elden bırakmayacaklarını yineledi ve iktidarın vatandaşın dertlerine çare bulma yeri olduğunu söyleyerek tüm imkanları zorlayacaklarını belirtti.