Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Beşiktaş TFF’ye Sonunda Başvuru Yaptı

Bu haberin fotoğrafı yok

Beşiktaş’tan Orkun Kökçü İçin TFF Savunması

Süper Lig’in 5. haftasında Beşiktaş, Başakşehir’e karşı oynanan maçta kırmızı kart gören Orkun Kökçü için TFF’ye başvurduğunu açıkladı.

“SAVUNMA DİLEKÇEMİZ DİKKATE SUNULMUŞTUR” Beşiktaş’ın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Futbol A Takımımızın Trendyol Süper Lig’in 5. haftasında Tüpraş Stadyumu’nda Rams Başakşehir’le oynadığı maçta direkt kırmızı kartla oyundan ihraç edilen ve 16 Eylül 2025 tarihinde ‘kural dışı hareket’ gerekçesiyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilen futbolcumuz Orkun Kökçü için hazırladığımız savunma dilekçemiz Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’nun dikkatine sunulmuştur” ifadeleri yer aldı.

TFF’nin sitesinde yer alan sevk açıklamasında ise şu detaylar belirtildi: BEŞİKTAŞ A.Ş. Kulübü futbolcusu ORKUN KÖKÇÜ’nün aynı müsabakadaki “kural dışı hareketi” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 43. maddesi uyarınca 14.09.2025 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK’ya sevkine karar verilmiştir.