Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bahis cezalarının ardından takımın kadrosunda sadece 7 kişi kaldı!

Ağrı 1970 Spor’da Bahis Soruşturması Sonrası Kadro Krizi Ağrı 1970

Ağrı 1970 Spor’da Bahis Soruşturması Sonrası Kadro Krizi

Ağrı 1970 Spor, Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) yürüttüğü bahis soruşturması sonucunda 17 futbolcusunun ceza almasıyla zor bir döneme girdi. Yönetim ve teknik ekip, sahada yer alacak yeterli oyuncu bırakılmaması nedeniyle U19 ve amatör takviyelerle sezonun geri kalanını tamamlayabilmek için yeniden kadro kurma mücadelesi veriyor.

TFF soruşturması sonucunda ceza alan oyuncular ve süreleri şöyle belirlendi: Emre Yaşar ve Sedat Yılmaz 12 ay; Emir Aydın, Üzeyir Kaya, Hüseyin Aybars Tüfekçi 6 ay; Yusuf Akdeniz, Vedat Böyügül, Tayfun Çulha, Muhammet Furkan Kılıç, Ömer Ok, Emircan Sönmez, Ertuğrul Usta, Kerem Yaşa 3 ay; Yusuf İslam Atay, Hivan Özkurt, Emre Özsarı ve Emirhan Alperen Yılmaz 45 gün hak mahrumiyeti cezası aldı. Bu cezalar sonucunda kadro omurgası dağılan kulüpte sadece 7 futbolcu kaldı.

Teknik Direktör Ahmet Özen, takımın sezon başında da sıfırdan kurulduğunu belirterek, yaşananların kulübü ve oyuncuları mağdur ettiğini söyledi. Özen, sezonun 10 haftası sonunda 24 kişilik bir kadroya sahip olduklarını ancak 17 oyuncunun futboldan men edildiğini, aralarında 45 gün, 3 ay, 6 ay ve 12 ay ceza alanlar bulunduğunu aktardı. Özen, bu oyunculardan 8’inin düzenli forma giyenler olduğunu ve şu anda oynayabilecek sadece 7 futbolcularının kaldığını ifade etti.

Transferler için bir haftalık süreleri olduğunu belirten Özen, amatör ve U19 takımlarından takviye yaparak takımın yeniden maçlara çıkmasını hedeflediklerini söyledi. Birçok oyuncunun 2, 3 hatta 4 yıl önce bahis oynadığını belirten Özen, oyuncularla görüştüklerini ve oyuncuların bazı maçlardan sonra bahis oynamayı bıraktıklarını beyan ettiklerini aktardı. Oyuncuların bazıları tahkime başvurmayı planlıyor; Özen, tahkimde futbolcular lehine bir karar çıkmasını umut ettiklerini ifade etti.

Amatör transfer döneminin 27 Kasım’da sona ereceğini hatırlatan Özen, daralan oyuncu havuzunun transfer çalışmalarını zorlaştırdığını belirtti. 2005 ve daha küçük doğumlu oyuncuları kadroya katabileceklerini, finansal koşulların sınırlı olduğunu ve en kısa sürede 13-14 oyuncu daha ekleyerek haftaya oynayacakları Silifke maçına çıkmayı hedeflediklerini söyledi.

Ağrı 1970 Spor Asbaşkanı Tekin Yuşan, bahis skandalı sonrası kulüp içinde yaptıkları incelemeyi aktardı. Yuşan, oyuncularla yapılan sözleşme sonrası bahis oynanmadığını, bahislerin 3-4 yıl önce kendi aralarında gerçekleştiğini; transfer ederken bu durumun sorgulandığını söyledi. Yuşan, bu sürecin hem oyuncuları hem kulübü ciddi şekilde etkilediğini vurguladı.

Yuşan ayrıca, 9, 6, 12 ay ceza alan bazı oyuncuların futbol hayatlarının bitebileceğini, kulüp açısından da ciddi mali yük oluştuğunu belirtti. Şu anda kulüpte 6-7 oyuncunun kaldığını, hafta sonu için yeniden takım oluşturmaya çalıştıklarını ifade etti. Kendilerini hem oyuncuların bahis olayına katılmadığına dair savunmalarını iletmek hem de yeniden takım kurmak için çalıştıklarını söyleyen Yuşan, çevre illerden destek alarak futbolcu temin ettiklerini belirtti.

Transfer döneminin kapalı olması nedeniyle 2005, 2006, 2007 ve 2008 doğumlu amatör oyuncularla takımı kurmaya çalıştıklarını aktaran Yuşan, mevcut U19 takımını devreye soktuklarını ve diğer takımlardan oyuncu alarak maça çıkma hedefinde olduklarını söyledi.