Umutlar Azalıyor
TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta ilk haftada evinde Erbaaspor ile 1-1 berabere kalan Altınordu, deplasmanda İskenderunspor’a 4-0 yenilerek düşme hattına girdi. Son olarak evinde 24Erzincanspor’a tek golle mağlup olarak son sıraya geriledi. Üç maçta bir beraberlik ve iki yenilgi alan İzmir temsilcisi, kalesinde altı gol görürken sadece bir gol atabildi. Altyapısından yetişen genç futbolcularla mücadele eden kırmızı-lacivertli takım, sezona kötü bir başlangıç yaparak taraftarını hayal kırıklığına uğrattı.
Geçen sezon Play-Off yarı finalinde elenen Altınordu, bu sezon kadrosundaki kayıplar nedeniyle umut vermiyor. Takımın iyi mücadele ettiği ancak santrfor eksikliği yüzünden skor üretemediği belirtiliyor. Yönetimin transfer çalışmaları devam ederken, özellikle golcü takviyesi için çabalar yoğunlaşıyor. Öte yandan, Alparslan Zonguldak Kömürspor ile anlaştı, Bahattin ise 68 Aksaray Belediyespor’a transfer oldu.

