Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uğurcan Çakır Galatasaray-Beşiktaş Derbisini Değerlendirdi

Galatasaray-Beşiktaş Derbisi 1-1 Berabere Tamamlandı Trendyol Süper Lig‘in 8. haftasında

Galatasaray-Beşiktaş Derbisi 1-1 Berabere Tamamlandı

Trendyol Süper Lig‘in 8. haftasında oynanan Galatasaray-Beşiktaş derbisi 1-1’lik eşitlikle sona erdi.

Derbi maçın ardından beIN Sports‘a açıklamalarda bulunan Uğurcan Çakır, sonuçtan memnun olmadıklarını ifade etti. Deneyimli kaleci, mücadelenin ardından takımının sahada gösterdiği performansa ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu.

Uğurcan Çakır açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“Aslında Liverpool maçından sonra, güzel bir galibiyetin ardından bir derbi oynamak hem bizim için iyi hem de kötü oldu. Şöyle ki; o maçta çok efor sarf ettik. Üç gün sonra yine zor bir maça çıktık. Sonrasında on kişi kaldıktan sonra özellikle takım arkadaşlarım çok mücadele etti. Herkes çok iyi mücadele etti. Yenilmedik ama aslında mutlu da değiliz; çünkü geriden gelip öne geçme fırsatlarımız da vardı. Dediğim gibi, takım arkadaşlarım bugün sahaya karakter koydu, yürek koydu. Maç 1-1 bitti. Mutlu değiliz ama yenilmediğimiz için bir sevinç yaşıyoruz.”