Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şamil Tayyar Milli Takım’ı yerden yere vurdu

Milliler Dünya Kupası’nda Erken Veda: Prim Tartışmaları Gündemde Dünya Kupası’na

Milliler Dünya Kupası’nda Erken Veda: Prim Tartışmaları Gündemde

Dünya Kupası’na 24 yıl aradan sonra katılan A Milli Futbol Takımımız, milyonların beklentisini karşılayamadı. Önce Avustralya’ya 2-0 sonra Paraguay’a 1-0 yenilen Ay-Yıldızlılar, turnuvaya Haiti’nin ardından veda eden ikinci takım oldu. Cuma günü Türkiye Saati ile 05.00’te oynanacak olan grup lideri ABD karşılaşması, artık tamamen prestij maçına dönüştü.

Milliler Dünya Kupası’nda Erken Veda: Prim Tartışmaları Gündemde

PRİM TARTIŞMALARI ALEV ALDI

Kanada ve Meksika ile ortak düzenlenen 2026 Dünya Kupası’na büyük umutlarla gönderilen A Milli Takımın beklenmedik sonuçlar alması, milyonlarca vatandaşı derinden hayal kırıklığına uğrattı. Bu hayal kırıklığı zaman zaman öfkeye dönüşerek, turnuva öncesinde hediye edilen villalar ve yaklaşık 10 milyon dolarlık prim konusu yeniden tartışmaya açıldı.

“GEMİYLE GETİRMEK GEREK”

Eski AKP milletvekili Şamil Tayyar da sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımyla tartışmaya katıldı. Tayyar, paylaşımında, Ay-Yıldızlı formaya terini primi kadar dökenlere uçak tahsisi yapılmasının israf olduğunu belirterek, “Gemiyle getirmek gerek” ifadelerini kullandı. Tayyar’ın paylaşımında şu ifadeler yer aldı:

“Önceleri ciddiye almamıştım. Ciddi ciddi milli takımımız için teşvik primi varmış. İlhan Mansız ‘bizim zamanımızda prim yoktu, namus meselesi olarak görürdük’ diyor ya, milli formayı taşımanın gururuna paha biçilemez. Kusura bakmasınlar. Ay yıldızlı formaya terini primi kadar dökenlere uçak tahsisi israftır, gemiyle getirmek gerek. Adını ilk defa kupada duyduğumuz ülke futbolcularının inanmışlığına bakıp utansınlar. Maalesef. Ahlaki çöküş hayatımızın her alanını içine alarak genişliyor. Üzücü.”