Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

‘Özlem Çerçioğlu AKP’ye üye ol baskısı yaptı’ iddiası yargıya taşınıyor: İşten çıkarıldığını öne süren işçi, hukuk mücadelesi başlatıyor!

ASKİ Çalışanı Ömür Akkız: ‘AKP Üyeliğini Reddettim, Hukuk Mücadelesi Başlattım’

ASKİ Çalışanı Ömür Akkız: ‘AKP Üyeliğini Reddettim, Hukuk Mücadelesi Başlattım’

Aydın Büyükşehir Belediyesi içinde, belediye başkanlığı görevine ilişkin gelişmelerin ardından çalışanlara AKP’ye üye olma yönünde baskı yapıldığı iddiaları sürüyor. Son olarak, 11 yıldır Aydın Büyükşehir Belediyesi’nde görev yapan ve ASKİ saha sorumlusu ile Abone İşleri Daire Başkanlığı’nda daire şefi olarak çalışan Ömür Akkız, “AKP’ye üye olmayı kabul etmediği” gerekçesiyle işten çıkarıldığını ileri sürerek hukuk mücadelesi başlattığını bildirdi.

Ömür Akkız’ın açıklamaları

Akkız, “Aydın Büyükşehir Belediye Başkanlığı ASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Daire Başkanlığında 2015 Mart ayından beri çalışmaktayım. Ne yazık ki kötü bir süreç yaşıyoruz. 17 ilçenin ASKİ saha sorumlusuyum, aynı zamanda Abone İşleri Daire Başkanlığının daire şefiyim. Öncelikle beni AKP’ye üye yapmak istediler. Bunda da beni kullandılar. Bütün personele bunu iletmemi istediler. Bu süreçten sonra çalkantılı bir sürece girdik.” dedi.

Görev değişikliği ve usulsüzlük iddiası

Akkız, sürecin ardından Bozdoğan’a okuma personeli olarak sürüldüğünü ifade ederek, “Bundan şeref duyuyorum. Hiçbir şekilde önemli değil, lakin şefliğimin düşürülmesinde bir usulsüzlük vardı. Bunlar hiçbir şekilde bana tebliğ edilmedi.” şeklinde konuştu.

Mobbing ve maaş ödemesi iddiası

Akkız, maruz kaldığı muameleye ilişkin, “Bu süreçte mobbingle karşılaştım. Görev yerime gittiğim süreçte de bana hiçbir iş verilmedi. Sabahtan akşama kadar orada bomboş bir şekilde oturdum. Ne yazık ki hiçbir şekilde maaşım yatmadı.” ifadelerini kullandı.

Hukuki süreç ve dayanışma çağrısı

Akkız, yaşananların ardından hukuki süreci başlattığını belirterek, “Bu süreçten itibaren hukuk mücadelesine devam etmeye karar verdim. Şu an avukatım aracılığıyla gerekli işlemleri sağlayıp devam etmek istiyorum. Benden önce çıkarılan pek çok arkadaşım var. Benden sonra da bu süreç devam edecektir. Umarım birlik beraberlik içinde haklarımızı almak için elimizden geleni yapalım. Hakkımızı sonuna kadar alacağız. Hiçbir şekilde vazgeçmeyin.” dedi.