Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Metin Öztürk: Yazıklar olsun

Galatasaray 2. Başkanı Metin Öztürk: Derbi sonrası değerlendirme Süper Lig’in

Galatasaray 2. Başkanı Metin Öztürk: Derbi sonrası değerlendirme

Süper Lig’in 14’üncü haftasında Galatasaray deplasmanda Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından Galatasaray 2’nci Başkanı Metin Öztürk, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Derbide berbat bir hakem yönetimi olduğunu belirten Öztürk, konuşmak istemediklerini ama yaşananların bir milat olması gerektiğini söyledi.

Öztürk, Türk futbol hakemliğinin bu tarz yönetimlerle kurtulamayacağını ifade ederek şu değerlendirmeyi yaptı: Kazımcan’a bir çakmak atıldığını, eğer 1 santimetre aşağı gelseydi kör olabileceğini; emniyetten 6222’den o kişiyi bulup cezalandırmasını istediklerini belirtti. Hakemle ilgili olarak ise bu hakemin MKH tarafından mı, federasyon tarafından mı kollandığı sorusunu yöneltti ve “Birileri tarafından kollanıyor” dedi.

Hakemin FIFA kokartı olması gereken bir hakem yerine bu maça verildiğini söyleyen Öztürk, ikinci yarının Galatasaray’ı oynatmamak üzere kurulduğunu, Barış Alper’in ilk devrenin son dakikasındaki penaltısına dönüp bakılmadığını, hakemin belki de beraberlik hedefiyle hareket ettiğini düşündüğünü belirtti. İnsanların emeklerine yazık olduğunu ifade etti.

Öztürk, Sara’ya yapılan net kırmızı kartlık bir pozisyonun da dönülüp bakılmadığını söyledi. Arda Kardeşler’in hakemliğinin Trabzon’daki bir pozisyondan dolayı bittiğini hatırlatarak, Beşiktaş maçında Sallai’nin pozisyonunda oyunu durdurduğunu, aynı tür pozisyonlarda farklı uygulamalar olduğunu belirtti. Öztürk bu hakemi “bu kadar berbat bir hakem” olarak nitelendirdi ve böyle bir maça verilerek ödüllendirildiğini söyleyerek tepki gösterdi: “Yazıklar olsun.”

“Galatasaray her türlü adaletsizliğin karşısındadır”

Galatasaray olarak her türlü adaletsizliğin karşısında olduklarını vurgulayan Öztürk, gerçekten ortada bir tiyatro oynandığını ve bunun artık seyredilmeyeceğini, sonuna kadar takipçi olacaklarını söyledi. “Bunu unutmayın, aklınıza yazın, kazıyın. Galatasaray her türlü adaletsizliğin karşısındadır” ifadelerini kullandı.

Öztürk, 95’inci dakikada yenilen gol olsaydı da aynı tepkinin verileceğini, bugün berabere kaldıkları için üzüntü duyduklarını ancak böyle bir yönetime karşı daha çok üzüntü hissettiklerini belirtti. Federasyonun buna önlem alması gerektiğini; aksi halde ligin sonuna kadar benzer röportajların devam edeceğini söyledi.