Fenerbahçe – Galatasaray derbisi Kadıköy’de oynanacak
Süper Lig’in 14’üncü haftasında Fenerbahçe, evinde Galatasaray’ı konuk edecek. Karşılaşma Chobani Stadyumu’nda saat 20.00’de başlayacak.
Galatasaraylı taraftarlar, Ali Sami Yen Spor Kompleksi RAMS Park Stadı’nda bir araya gelerek bilet ve güvenlik kontrollerinin ardından otobüslere bindirildi. 30 otobüsle Kadıköy’e hareket eden sarı kırmızılı taraftarlara yönetim kurulu üyesi Bora Bahçetepe eşlik etti. Taraftarları taşıyan otobüsler saat 16.40 civarında Kadıköy’e ulaştı.
Bora Bahçetepe: 3 puanı alıp döneceğiz
Bora Bahçetepe, Fenerbahçe deplasmanından 3 puanla döneceklerine inandıklarını söyledi. Bahçetepe, “Bizim dördüncü yılımız. Dört yıldır oradan hep mutlu geldik. Yine taraftarımızla, futbolcularımızla, hocamızla, yönetimimizle hep beraber gidiyoruz. 3 puanı alıp döneceğimizden umutluyuz, eminiz. Galatasaray sonunda şampiyon olacaktır. Galatasaray’ın hedefi her zaman şampiyonluktur. Şampiyon olmak için de engelleri tek tek aşarak ilerliyoruz. Yine bugün de 3 puanı alıp döneceğimize eminim” diye konuştu.
Yönetim değişikliğinin etkisi
‘Yönetim değişikliği tansiyonu düşürdü’
Bahçetepe, Fenerbahçe’deki yönetim değişikliğinin maçtaki tansiyonu biraz düşürdüğünü belirtti. “Fenerbahçe’de bir yönetim değişikliği oldu. Bu yönetim değişikliği zannediyorum tansiyonu biraz indirdi. Fenerbahçe-Galatasaray maçları temposu, gerilimi ve atmosferi yüksek olan maçlardır. Ben 1978 yılından beri maçlara giden bir taraftar olarak hep böyle düşünmüşümdür. Buradan ne kadar sakin de gitsek, stada oturunca, takımlar sahaya çıkınca yine atmosfer yükselecektir.” ifadelerini kullandı.
Bahçetepe, maç öncesi temennisini de şöyle dile getirdi: “Benim tüm temennim, kimsenin canı acımasın, kimsenin kanı akmasın, sakatlık olmasın. Hakem hatası da olmasın. Biz kazanmayı hedefliyoruz. Kazanalım, 3 puanı alalım gelelim. Benim beklentim bu.”

