Fenerbahçe Teknik Direktörü Domenico Tedesco, Süper Lig’de oynanan her maçın zor olduğunu vurguladı ve takım içindeki birlik ve çalışkanlıktan övgüyle söz etti. Tedesco, her galibiyetin önemli olduğunu belirterek, rakiplerin her birinin kendine has silahları olduğunu ifade etti.
Maxim için de değerlendirmede bulunan Tedesco, oyuncuyu Bundesliga’dan tanıdıklarını, burada ise 6 numara pozisyonunda çok yönlü bir oyun sergilediğini söyledi. Takımının çok güzel ve birlik olmuş bir kadro olduğunu, oyuncuların yüksek iştahla çalıştıklarını dile getirdi. Kazanmanın veya kaybetmenin olabileceğini, asıl önemli olanın takımın birlikteliği olduğunu belirtti.
Derbi İçin Sabırsızlandığını belirten Tedesco, TFF tarafından açıklanan bazı hakemlerin bahis oynadığı yönündeki haberleri duyduğunu ama bunları düşünüp zaman kaybetmeye vakti olmadığını söyledi. Tek odak noktalarının oynanacak maçlar olduğunu vurguladı ve enerji kaybetmemek gerektiğini aktardı.
Tedesco, derbi müsabakasıyla ilgili olarak ise sabırsızlandığını, iyi bir takıma karşı oynayacaklarını ve derbi maçlarına hazırlanmaktan zevk aldığını ifade etti. Derbilerin taraflar için çok önemli ve her zaman özel olduğunun altını çizdi ve bu maçları sabırsızlıkla beklediğini söyledi.

