Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

DEM Parti: ‘Komisyon öcalanla Görüşsün’ dedi İYİ Partiden sert tepki geldi!

DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan, Meclis’teki “açılım” komisyonunun terör örgütü elebaşı Abdullah Öcalan’la görüşmesi gerektiğini savundu. İYİ Parti Aydın Milletvekili Ömer Karakaş ise Türkiye’nin PKK’ya teslim olduğunu belirterek, Öcalan’la görüşen herkesin “Öcalan kadar hain ve katil” olduğunu söyledi.

DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan, Meclis’teki “açılım” komisyonunun

DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan, komisyonun icraatla konuşması gerektiğini belirterek barış sürecine yönelik adımların toplum tarafından konuşulması gerektiğini ifade etti. Ayrıca Komisyonun Sayın Öcalan’la görüşmesi gerektiğini ve bu görüşmenin Türkiye’nin hayrına olacağını savundu.

İYİ Parti Aydın Milletvekili Ömer Karakaş ise “Türk devleti PKK’ya teslim olmuş durumda. PKK ne isterse onu yapıyorlar.” şeklinde tepki gösterdi. Karakaş, komisyonun ve Öcalan ile ilgili diyalogların toplumsal hassasiyetleri dikkate alması gerektiğini belirtti.

Bakırhan’ın açıklamaları ve tepkiler

Bakırhan, Van’daki bir mitingde PKK’nin İmralı’daki görüşmelerinin 25 Temmuz’dan beri azalmasını eleştirdi ve “Bu, barış sürecine hizmet etmiyor” dedi. Meclis’teki açılım komisyonuna atıfta bulunan Bakırhan, komisyonun icraatları toplumda konuşulmalıdır vurgusunu yaptı ve Öcalan ile görüşme çağrısında bulundu.

Karakaş’ın açıklamaları ve CHP eleştirisi

Karakaş, “Türkiye Cumhuriyeti’nin bittği andır” diyerek komisyonda CHP’nin yer almaması gerektiğini belirtti. Erdoğan’ın Büyük Orta Doğu Projesi eş başkanlığı iddiasını yineleyen Karakaş, “CHP’nin bu komisyonda olması kabul edilebilir bir şey değildir” ifadesini kullandı.

Gelecek adımlar ve toplantı planları

İYİ Parti’nin 1-4 Eylül tarihlerinde yapacağı yurt gezileriyle ihanet projesinin vatandaşa anlatılacağını kaydeden Karakaş şu açıklamayı yaptı: “İYİ Parti olarak Türk milletinin, bu halkın temsilcileriyiz. Atatürk’ün kurduğu bu cumhuriyetin temel dinamiklerine zarar verecek hiçbir şey kabul etmeyiz. Biz tüm Türkiye’de bütün milletvekillerimiz, genel idare kurulu üyelerimiz, genel başkan yardımcılarımız, tüm arkadaşlarımız bütün Türkiye’de ziyaretlerde bulunacağız. Ben de Doğu illerine gideceğim. Burada bu ihanet projesini vatandaşa anlatacağız. Bundan sonraki süreçte de hem sokakta hem Meclis’te hem mitinglerle halkı bilinçlendirmek için elimizden geleni yapacağız. Halk ambalajı sadece görüyor, içindeki zehiri görmüyor. Ama içindeki zehir ortaya çıktığında bu halk bunu yemeyecektir.
Önemli olan halka içindeki zehiri göstermek.