Çağdaş Atan: ‘Taraftarımızı Tribünde Görmek İstiyorum, Sosyal Medyayı Takip Etmiyorum’
Konyaspor teknik direktörü Çağdaş Atan, maç sonrası düzenlenen basın toplantısında bir gazetecinin sosyal medya ile ilgili yönelttiği soruya sinirli bir tepki verdi. Basın mensubu, ‘Sosyal medyaya neden bu kadar takılıyorsunuz? Kapatıverin gitsin, bakmayın. Sizin zamanınızı alıyor, sahaya odaklanın’ şeklinde soru yöneltti.
Atan’ın yanıtı şu şekilde:
‘Sen soru mu sordun yoksa fırça mı attın bana, anlamadım ben. Biraz haddinizi bilin bence. Soru sorarsanız burada her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Attığımız ilk gole bakarsanız nasıl çalıştığımızı, ortadan mı kenarlardan mı geldiğimizi çok rahat görebilirsiniz ama bence onu görmek istemiyor gibi hareket ediyorsunuz bazen. Sosyal medyayı ben takip etmiyorum. Sosyal medyaya takılı değilim. Ben sadece taraftarımı tribünde görmek istiyorum. Ben gelmeden önce son dört iç saha maçını kaybetmiş Konyaspor’dan bahsediyoruz. Ben taraftarımızın desteğini istiyorum sadece. Eleştiri kadar normal bir durum yok. Eleştirilmekten çekinen bir teknik adam değilim. Etkilendiğimle ilgili çok yanlış yerdesiniz, hiç etkilenmiyorum. Ben sadece oyuncularımı korumaya çalışıyorum. Bütün sorumluluğu kendi üzerime almak istiyorum. Tüm taraftarlarımızı da tribünlere davet ediyorum. Benim beklentim bu. Eleştiriler bana olsun, oyuncular rahat bırakılsın, onun derdindeyim. Bence objektif olmayan bir yorum yaptınız. Bana biraz aykırı ve çok sivri geldi, söylemem lazım.’
Toplantıda Atan, eleştirilere açık olduğunu vurgularken oyuncularının üzerindeki baskının azaltılmasını, taraftar desteğinin artmasını istediğini belirtti. Sosyal medyayı takip etmediğini ve bunun zamanını almadığını vurguladı.

