Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Ali Koç maç sonrası açıklama yaptı

Bu haberin fotoğrafı yok

Fenerbahçe Beko, 38. Cumhurbaşkanlığı Kupası’nı Kazandı

38. Cumhurbaşkanlığı Kupası’nda Fenerbahçe Beko ile Beşiktaş Gain karşı karşıya geldi. Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan mücadeleyi sarı-lacivertliler 85-83 kazanmayı başardı.

EŞİ BENZERİ OLMAYAN 4 ŞAMPİYONLUK

Karşılaşmanın ardından bir açıklama yapan Ali Koç, takımı tebrik etti. Ali Koç’un açıklaması şu şekilde:

“38. Erkekler Cumhurbaşkanlığı Kupası’nı kazanan Fenerbahçe Beko basketbol takımımızı, teknik ekibimizi, emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımızı ve desteğini asla esirgemeyen Büyük Fenerbahçe Taraftarı’nı tebrik ediyorum. Bu sezon basketbolda dört farklı turnuvada kazanılan ve eşi benzeri olmayan dört şampiyonluk, Kulübümüzün spor kültürüne verdiği önemin bir göstergesidir. Bu tarihi başarıda payı olan herkese teşekkür ediyor, Kulübümüzün nice yeni zaferlere ulaşmasını diliyorum. Camiamıza ve büyük taraftarımıza hayırlı olsun. Bizlere muhteşem bir sezon yaşatan Šarūnas Jasikevičius ve oyuncularımıza ise yeni sezonda başarılar diliyorum.”