Yusuf Tekin’den, açlık grevindeki öğretmenlerle ilgili ilk açıklama: ‘Keşke önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler’

Öğretmenlerin Ankara’daki Açlık Grevi 12. Gününde Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu ve Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası çatısı altında toplanan öğretmenlerin Ankara’da başlattığı açlık grevi 12 gündür sürüyor. Gözaltılar ve kolluk müdahalesiyle direnişleri kırılmak istenen öğretmenler mücadelelerine devam ediyor. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’den İlk Açıklama Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, katıldığı bir okul programında, Koza TV […]

Öğretmenlerin Ankara’daki Açlık Grevi 12. Gününde

Mülakat Mağduru Öğretmenler Platformu ve Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası çatısı altında toplanan öğretmenlerin Ankara’da başlattığı açlık grevi 12 gündür sürüyor. Gözaltılar ve kolluk müdahalesiyle direnişleri kırılmak istenen öğretmenler mücadelelerine devam ediyor.

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’den İlk Açıklama

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, katıldığı bir okul programında, Koza TV muhabirinin açlık grevindeki özel okul öğretmenlerini sorusu üzerine ilk kez öğretmenlerle ilgili konuştu. Tekin, “Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler” dedi.

Bakan Tekin, ayrıca “Şikayet yoksa kim tedbir alacak? Hukuk devleti böyle bir devlettir” şeklinde konuştu.

Öğretmenlerden Bakanlığa Yürüyüş ve Şikayetler

Tekin’in açıklamalarının ardından öğretmenler, şikayet dilekçeleriyle Millî Eğitim Bakanlığı’na yürümeye başladı. Yıllardır Bakanlığa bağlı çok sayıda kuruma konuyla ilgili şikayetlerini ilettiklerini belirten öğretmenler, her seferinde “Kanıt bulamadık” yanıtı aldıklarını vurguladı.

Sendikanın Açıklaması

Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’nın X hesabından yapılan paylaşımda şu ifadeler yer aldı: “Sayın Yusuf Tekin, bizim bakanlığa ilettiğimiz şikayet dilekçelerini ve her hafta eğitim kurumları ile ilgili karakolda, adliyede verdiğimiz ifade dosyalarını Ankara’ya taşımak için tır yetmez. Fethullah Güner’e danışabilirsiniz”.

Exit mobile version