Ayşe Barım’ın Yeniden Tutuklanması ve Sağlık Durumu Endişe Yaratıyor

Gezi Parkı olaylarıyla ilgili yürütülen dava kapsamında tutuklu yargılanan menajer Ayşe Barım, 248 gün cezaevinde kaldıktan sonra ev hapsi kararıyla tahliye edilmişti. Ancak bu karar kısa süre sonra savcılığın itirazı üzerine bozuldu ve Barım yeniden tutuklanarak cezaevine konuldu. Barım şu anda rahatsızlığı nedeniyle polis gözetiminde hastanede tedavi görüyor. Ailesi, uzun süredir devam eden bu sürecin […]

Gezi Parkı olaylarıyla ilgili yürütülen dava kapsamında tutuklu yargılanan menajer Ayşe Barım, 248 gün cezaevinde kaldıktan sonra ev hapsi kararıyla tahliye edilmişti. Ancak bu karar kısa süre sonra savcılığın itirazı üzerine bozuldu ve Barım yeniden tutuklanarak cezaevine konuldu.

Barım şu anda rahatsızlığı nedeniyle polis gözetiminde hastanede tedavi görüyor. Ailesi, uzun süredir devam eden bu sürecin hem psikolojik hem de fiziksel olarak onu çok yıprattığını belirtiyor. Kız kardeşi, yapılan son tahlillerin üç ay öncesine kıyasla daha kötü bir tabloya işaret ettiğini ifade etti.

Yeniden Tutuklama Kararına Tepki

İstanbul 26’ncı Ağır Ceza Mahkemesi’nin ev hapsi kararına savcılık tarafından itiraz edilmesi üzerine, dosya üst mahkeme olan 27’nci Ağır Ceza Mahkemesi’ne taşındı. Mahkeme, Ayşe Barım’ın tutukluluğunun devamına hükmetti. Bu karar, hem aile içinde hem de hukuk çevrelerinde büyük tartışmalara yol açtı.

Kız kardeşi, yaşadıkları süreci hukukçu Tuba Torun aracılığıyla “Gülşah İnce ile Türkiye’nin Sözü” programında anlattı. Annesinin bu gelişmeler nedeniyle ciddi bir sağlık krizi geçirme noktasına geldiğini söyledi. “Bu tutuklama bizi ailece bitirdi” diyerek yaşadıkları çaresizliği dile getirdi.

Barım ailesi, bu zor dönemde adaletin hem insani hem de hukuki yönden işletilmesi gerektiğini vurguluyor.

Exit mobile version