Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Fenerbahçe, Beşiktaş’ı Finalde Yendi — Şampiyonluk Ali Koç Döneminde

Bu haberin fotoğrafı yok

Fenerbahçe Beko – Beşiktaş Gain Finali

Fenerbahçe Beko ile Beşiktaş Gain arasında oynanan Cumhurbaşkanlığı Kupası mücadelesi Sinan Erdem Spor Salonu’nda gerçekleşti. Basketbol Süper Ligi ve ING Türkiye Kupası şampiyonu Fenerbahçe Beko, iki organizasyonda ikinci sırayı alan Beşiktaş Gain ile karşı karşıya geldi.

Oyun sonunda Fenerbahçe Beko, rakibini 85-83 mağlup ederek kupayı kazandı.

Maçın son çeyreğinde yaşanan bir olay nedeniyle karşılaşmada ara verildi: Son çeyreğin bitimine 5 dakika kala üçüncü anons yapılmasının ardından hakemler soyunma odasına giderek maça kısa süreli ara verdi. Olayların yatışmasının ardından müsabaka kaldığı yerden devam etti.

Bu karşılaşma, geçtiğimiz pazar günü yapılan seçimleri kaybeden Ali Koç döneminin Fenerbahçe’deki son kupası olarak kayda geçti.

Kadro listeleri:

  • Fenerbahçe: Bacot, Metecan, Baldwin IV, Melli, Emre, Melih, Tarık Biberovic, Onuralp, Jantunen, Devon Hall, Zagars, Birch.
  • Beşiktaş: Mathews, Dotson, Berk Uğurlu, Yiğit, Conor Morgan, Lemar, Canberk, Yiğit, Emir, Anthony Brown, Vitto Brown, Zizic.